середу, 7 жовтня 2015 р.

Модуль 3

Під час виконання завдань проекту я більше зрозуміла суть виконання даного проекту. Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме ключового запитання, тематичних та змістових запитань.  Спочатку мені важко було придумати ключові питання, але переглянувши приклади і порадившись з одногрупниками я легко справилась з цим завданням. .Також я створила Вікі-сторінку портфоліо свого проекту та прив'язати її до сторінки тренінгу.  На цьому модулі я проаналізувала вимоги державних освітніх стандартів та програм, що відповідають моїй темі проекту

5 коментарів:

  1. Ти справилась із завданнями даного модуля.

    ВідповістиВидалити
  2. Оля, а ще в цьому модулі ми створювали дослідницькі завдання та формулювали основні питання проекту. Вам потрібна допомога?

    ВідповістиВидалити
  3. Ні.Дякую. Я справилась з підготовкою дослідницьких завдань.

    ВідповістиВидалити